I. Regulamin zasady ogólne:

Biokompas Sylwia Tęcza

Gabinet psychodietetyczny, masażu i kosmetologii z siedzibą przy ul Mieczykowej 6, 51-252 Wrocław, NIP: 8942367644, REGON 524165965, strona internetowa www.biokompas.pl.

Godziny otwarcia:

Od poniedziałku do niedzieli 10: 00 – 22:00

W dni świąteczne ustawowo wolne od pracy Gabinet jest nieczynny.

O każdym innych dniu wolnym od pracy klienci zostaną odpowiednio wcześniej poinformowani.

Gabinet oferuje poradnictwo psychodietetyczne, zabiegi masażu, zabiegi kosmetologiczne oraz możliwość zakupu kosmetyków detalicznych, bonów prezentowych, pakietów zabiegowych i innych usług oraz produktów opisanych w cenniku oraz na stronie internetowej.

Klient przed wykonaniem zabiegu w trakcie konsultacji ma obowiązek poinformować pracownika Biokompasu o m.in.: wszelkich chorobach, alergiach, przyjmowanych lekach, suplementach diety, ciąży, połogu, wstawionych protezach, zastawkach, rozruszniku serca, wykonanych zabiegach w domu lub w innym salonie oraz pozostałych przeciwwskazaniach do zabiegu. Dane będą pozyskiwane przy pomocy wywiadu online lub stacjonarnie.

Zakup usługi w Gabinecie jest równoznaczny ze złożeniem przez Klienta oświadczenia, iż nie ma żadnych przeciwwskazań zdrowotnych do korzystania z usług oferowanych przez Gabinet oraz, że zapoznał się z niniejszym regulaminem i akceptuje jego warunki. Za ewentualne konsekwencje powikłań po zabiegu w wyniku niepoinformowania o zaistniałych przeciwwskazaniach lub niezastosowania się do zaleceń po zabiegu całkowitą odpowiedzialność będzie ponosił Klient, co za tym idzie zrzeka się wszelkich roszczeń wobec Gabinetu.

Klient ma obowiązek do stosowania się do zaleceń po zabiegu zgodnie z instrukcją przekazaną podczas zabiegu. Gabinet nie bierze odpowiedzialności za brak efektów zabiegu w przypadku nie stosowania się do zaleceń po zabiegu oraz pielęgnacji domowej.

Klient ma prawo do złożenia reklamacji odnośnie sposobu wykonania Zabiegu/Usługi lub jego efektów, w terminie 10 dni od jego wykonania bądź niezwłocznie w przypadku wystąpienia niepożądanych efektów po Zabiegu. Reklamacje należy składać osobiście w Gabinecie. Dopuszcza się złożenie reklamacji za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biokompas@biokompas.pl. Zaleca się podanie przez Usługobiorcę w opisie reklamacji; informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości; oraz danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.

W przypadku złożenia reklamacji w formie mailowej konieczna jest osobista konsultacja w salonie do 72h od daty wykonania zabiegu. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni liczonych od daty wpływu zgłoszenia reklamacyjnego do Gabinetu.

W przypadku uznania reklamacji Gabinet dokona zwrotu ceny Zabiegu/Usługi.

W przypadku nieuznania reklamacji przez Gabinet, Klientowi przysługuje prawo do złożenia odwołania od decyzji w terminie 14 dni od otrzymania decyzji. Dalsze postępowanie reklamacyjne podlega przepisom kodeksu cywilnego.

Ceny zawarte w cenniku i na stronie internetowej nie są ofertą handlową, mogą ulec zmianie, w zależności od ilości zużytego materiału oraz indywidualnie dopasowanej oferty dla Klienta.

Promocje i rabaty nie łączą się ze sobą.

Za usługi świadczone w Gabinecie płatności można dokonać gotówką, kartą płatniczą, kredytową lub przelewem na wskazane konto. W przypadku płatności przelewem, środki na koncie muszą zostać zaksięgowane najpóźniej 1 dzień przed umówionym zabiegiem.

Do klienta, który dokonuje rezerwacji na wybrany zabieg w Gabinecie, dzień przed zostaje wysłany automatyczny SMS lub email z przypomnieniem o wizycie.

Wizytę można przełożyć, odwołać kontaktując się nami na 24 h przed ustalonym terminem w dzień roboczy lub odstąpić ją innej osobie, informując nas o tym przed wizytą telefonicznie lub emailowo. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych, ale nie później niż 24 godziny przed terminem wykonania usługi, odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem telefonicznie lub emailowo na adres biokompas@biokompas.pl.

W przypadku spóźnienia się na wizytę przez Klienta, pracownik Gabinetu ma prawo skrócić czas wizyty, jeśli inaczej skutkowałoby to opóźnieniem z zabiegach dla kolejnych Klientów.

Masaż całego ciała, masaż pleców wykonujemy u osób od lat 16 za indywidualną zgodą Rodzica.

II. Regulamin rezerwacji

Na Stronie Internetowej dostępna jest następująca Usługa Elektroniczna: Formularz Rezerwacji.

Formularz Rezerwacji – korzystanie z Formularza Rezerwacji rozpoczyna się z momentem kliknięcia na Stronie Internetowej pola „Umów wizytę’’ następuje wykonanie przez Klienta kolejnych kroków: 

  • wybór terminu wizyty
  • godziny zabiegu
  • dodaj do koszyka

Kolejny krok, w formularzu Rezerwacji niezbędne jest podanie przez Klienta następujących danych dotyczących Klienta:

  • imię i nazwisko
  • adres poczty elektronicznej
  • numer telefonu komórkowego oraz istotnych warunków dotyczących Usługi wskazanych w Formularzu Rezerwacji.

Usługa Elektroniczna Formularz Rezerwacji świadczona jest nieodpłatnie oraz ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą złożenia Rezerwacji za jego pośrednictwem albo z chwilą wcześniejszego zaprzestania składania Rezerwacji za jego pośrednictwem przez Usługobiorcę.

III. Regulamin realizacji bonów upominkowych

Definicje:

Bon upominkowy na określony zabieg/i lub na określoną kwotę nabywany przez Klienta Gabinetu, zwanego dalej Zamawiającym, jest przeznaczony do wykorzystania/realizacji wyłącznie przez osobę trzecią, zwanej dalej Obdarowaną.

Bon można zakupić na stronie biokompas.pl. Po wprowadzeniu danych i opłaceniu pakietu można otrzymać go w formie Bonu lub odebrać w formie tradycyjnej w gabinecie. Bon można zakupić na określoną kwotę lub na konkretny zabieg. Termin odbioru uzgadniamy telefonicznie, mailowo lub za pomocą innych dostępnych komunikatorów.

Obdarowany zobowiązany jest do wcześniejszej rezerwacji dogodnego terminu wizyty pod numerem telefonu podanym na www.biokompas.pl, bądź osobiście w Gabinecie Biokompas, ul. Mieczykowa 6, 51-525 Wrocław.

Bon podarunkowy ważny jest przez 5 miesiące od momentu jego nabycia. Bony nie podlegają zwrotowi, ani wymianie na gotówkę.

W przypadku, gdy wartość usługi i/lub nabywanych preparatów przekroczy wartość pakietu, Obdarowany dopłaca różnicę.

W przypadku, gdy wartość usługi i/lub nabywanych kosmetyków jest niższa niż wartość Bonu, Gabinet nie jest zobowiązany do zwrotu różnicy wartości. Jest możliwość wykorzystania reszty gotówki na inne usługi.

Jeżeli Bon obejmuje zabiegi, które z powodu istnienia przeciwwskazań nie mogą zostać wykonane u Obdarowanego, istnieje możliwość ich zmiany na inne o tej samej lub podobnej wartości.

Bon może zostać zrealizowany podczas kilku wizyt w Gabinecie.

Promocje i rabaty nie łączą się ze sobą.

Niniejszy Regulamin stanowi integralną część zakupu Bonów. Podczas dokonania zakupu i przed realizacją Bonu, Zamawiający i Obdarowany oświadczają, iż zapoznali się z jego treścią i akceptują ją w całości.

III. Regulamin realizacji pakietów

Definicje:

a) Pakiet – bilet wstępu na serię określonych zabiegów w określonej kwocie wg. obowiązującego cennika nabywany przez Klienta Gabinetu, zwanego dalej „klientem”, jest przeznaczony do wykorzystania/realizacji wyłącznie przez osobę która dokonała zakupu.

b) Biokompas – Gabinet psychodietetyki, masażu i kosmetologii, Mieczykowa 6, 51-252 Wrocław, Gabinet, w której nabywany i/lub realizowany jest pakiet.

Pakiety wykupione w Gabinecie ważne są przez okres wskazany w pakiecie lub zgodnie z terminem określonym przez Biokompas. Na prośbę kupującego ważność może być przedłużona do 4 mięsiecy (opcja dostępna wyłącznie podczas zakupu pakietu).

Klient dysponujący pakietem, może jednokrotnie opuścić umówiony zabieg, konieczne jest jednak odwołanie wizyty z zachowaniem min. 24 godzin. Jeżeli 24-godzinne wyprzedzenie nie zostanie zachowane Gabinet ma prawo traktować usługę jako zrealizowaną. W przypadku kiedy Klient dysponujący opłaconym wcześniej pakietem lub voucherem powtórnie nie przyjdzie na umówioną wizytę, Gabinet traktuje to jako usługę zrealizowaną, kwota zgodnie z rodzajem usługi zostanie potrącona z karnetu.

Promocje i rabaty nie łączą się ze sobą, oraz z pakietami,

Niniejszy Regulamin stanowi integralną część zakupu Bonów i pakietów. Podczas dokonania zakupu i przed realizacją, Klient oświadcza, iż zapoznał się z jego treścią i akceptuje ją w całości.